Preguntes freqüents
Per correu electrònic, indicant l’adreça electrònica on la vols rebre.
Físicament, per correu postal.
Venint-la a buscar a la nostra oficina.
Donant-te d’alta a l’oficina virtual i la podràs consultar en qualsevol moment.
Si ho tens domiciliat, sempre es carrega en compte el primer dia del mes següent al de la data d’emissió de la factura.
Si el teu pagament és per transferència, trobaràs un codi de barres a la factura que pots utilitzar només al caixer del BBVA, o bé pagar de manera presencial amb targeta a la nostra oficina, i sinó, també pots optar per fer un ingrés o transferència a la domiciliació bancària de l’Electra que també es reflecteix a la factura.
Si tens una factura impagada rebràs una carta de requeriment amb les instruccions per pagar-la o pots contactar amb l’oficina i t’indicarem com fer-ho.
És la vostra àrea personal de client al lloc web d’Electracomercial Centelles, SLU, disponible les 24 hores del dia.
L’alta és immediata, sol·licita activar el compte, emplena les dades i t’enviarem les credencials d’accés.
Consultar les teves dades
Consultar el/s teu/s contractes
Consultar les teves factures
Modificar les dades de contacte
Consultar els teus consums
Modificar la forma de pagament
Modificar la potència contractada
Donant-te d’alta a l’oficina virtual d’Electradistribució Centelles, SLU (la distribuïdora) podràs accedir a les dades del teu comptador
Si t’has excedit de la potència contractada, es pot haver desconnectat el comptador. Cal seguir els passos següents:
- Revisar que no hagi caigut algun dels interruptors magnetotèrmics, l’interruptor de control de potència (ICP) o l’interruptor general automàtic (IGA) del quadre elèctric que tens dins la llar.
- Consultar que no t’hagin tallat el subministrament per raons d’impagament.
- Si no és cap d’aquestes casuístiques posa’t en contacte amb nosaltres.
- El de color vermell, informa que t’arriba subministrament des de la xarxa (si fa pampallugues vol dir que n’estàs fent us i si està fix vol dir que no n’estàs utilitzant)
- El de color verd comunica les lectures amb el sistema de telegestió (si es torna taronja o fa intermitències vol dir que està intentant restablir la comunicació amb el sistema).
El bo social és un descompte que s’aplica a la factura dels consumidors vulnerables. Aquests descomptes només els poden dur a terme les comercialitzadores de referència, motiu pel qual l’Electra no els pot aplicar.
Per a més informació, pots consultar la normativa vigent
Si tens un subministrament a Centelles, i estàs amb una altra comercialitzadora, només cal que ens facis la sol·licitud i nosaltres ens encarreguem de tot, sense cap cost.
- Presencialment a la nostra oficina
- Enviant-nos un correu electrònic exposant la teva consulta i / o el teu dubte i et respondrem àgilment.
Si és una alta nova, abans de 3 dies des de la formalització del contracte
Si és una recuperació d’un servei, no més de 24 hores des de la formalització del contracte
Si és una alta nova, es paguen els drets d’accés i d’extensió que suposa uns 45 €/kW que es contractin i es carreguen a la primera factura d’energia que s’emeti.
Si és una recuperació d’un servei anterior cal consultar-ho amb l’oficina.
Si només és un canvi de nom, no hi ha cap despesa associada.
Si només és un canvi de comercialitzadora, no hi ha cap despesa associada.
Si és una reducció de potència, la despesa amb impostos inclosos és de 9,69 € que es carreguen a la factura següent d’energia posterior a la formalització del nou contracte
Si és un augment de potència, cal consultar-ho amb l’oficina.
Amb l’Electra no hi ha permanències, càrrecs addicionals (excepte els que vinguin determinats per normatives legals), ni penalització per finalització de contracte.
Si ets titular del contracte ho has de sol·licitar per escrit i a la formalització de la baixa es desconnecta el servei.
Si ets pagador és important informar, i aportar algun justificant (p.ex. rescissió contracte lloguer) i així no se’t carregaran consums que no et corresponguin.